2018-03-21 — Årsmöte Väsby Promotion

Postad 16 januari 2018

Vi vill hälsa dig som medlem varmt välkommen till Väsby Promotions årsmöte med efterföljande inspirationsföreläsning och middag! Vi firar 20 år i år och bjuder in till en guldkantat tillställning med många överraskningar.

Den 21 mars slår vi upp portarna till Galleriet på Scandic Infra City. Tillsammans med er summerar vi vad 2017 bjöd på och blickar framåt till vad som erbjuds under 2018. Hela årets program presenteras på årsmötet innan det är dags att få lyssna till vår inspirationsföreläsare. Därefter avslutas kvällen med en trerättersmiddag och en hel del överraskningar.

Välkommen att registrera dig från klockan 15:30.

Datum och plats: torsdagen den 21 mars, Scandic Infra City, lokal Galleriet
16:00-16:45  Årsmöte Väsby Promotion
16:45-17:45   Inspirationsföreläsning (mer information kommer)
17:45-18:15   Mingel – Du bjuds på ett glas bubbel och får även chansen att utöka ditt nätverk och träffa både nya och befintliga kontakter
18:15 – ca 21:30 Njut av en trerätters middag, 1 st glas öl eller vin ingår samt många överraskningar.

Pris: Välkommen att anmäla dig till Väsby Promotions årsmöte för medlemmar 2018 och ta del av hela programmet för endast 695 kronor (ex. moms). Fram till den 5 februari har du möjlighet att anmäla dig till early birdpris 595 kronor (ex moms). Stannar du endast på årsmötet är det kostnadsfritt.

Anmäl dig här! Senast den 14/3. Vid frånvaro utan avbokad anmälan efter 19/3 debiteras full kostnad.

Varmt välkomna önskar Camilla, Marie, Anna-Karin och Ana

Ytterligare information kommer inom kort.