#3 Om olika kommunikationsgrepp i sociala medier och hur du får stor spridning av ditt budskap – Näringslivspodden


Postad 17 februari 2015

Du kan också lyssna och prenumerera på podden via iTunes eller Podkicker (för Android).

I det här avsnittet träffar vi kommunikationsexperten Tina Sayed Nestius. Sociala medier är fortfarande en ganska ny arena för företag att marknadsföra sig via och olika kommunikationsgrepp kan vara olika passande beroende på vilken kanal man har. Vi pratar under avsnittets gång en del om hur man som företag bör lägga upp en kommunikationsstrategi och vad man kan göra om någonting inte går som man har tänkt sig i ens sociala medianärvaro. Kommentera gärna efteråt på vår Facebook eller Instagram (@vasbypro) vad ni tyckte om avsnittet!

Näringslivspodden är Väsby Promotions senaste digitala kanal där tanken är att lyssnarna på ett enkelt sätt ska kunna ta del av andra företagare och entreprenörers erfarenheter. I förra avsnittet hade vi besök av Jacob de Geer, iZettles grundare och pratade bl.a. om hur idén till iZettle kom till, vikten av att hela tiden sträva efter förnyelse och så en hel del om entreprenörskap.

Har du några frågor, önskemål eller dylikt om podden eller är intresserad av att sponsra? Hör av dig till katarina.barter@vasbypromotion.se