Samarbetspartnerträff om varumärkesbyggande och succékampanjen "Sverigenumret"

Den 6 april lanserades kampanjen Sverigenumret. Nu har över 158000 samtal ringts till över 31000 random swedes. Jenny Engström, kommunikationsansvarig på Sveriges Turismförening, ligger bakom kampanjen och den 27 maj kom hon och berättade om hur STF arbetar med varumärkesbyggande och hur kampanjen kom till.

Fortsätt läsaSamarbetspartnerträff om varumärkesbyggande och succékampanjen "Sverigenumret"

Strategi ger resultat för Väsbyhem

Med högt satta mål om att ha Sveriges nöjdaste kunder började Väsbyhem 2013 ett förändringsarbete som involverar varje medarbetare och där varje person bidrar med sitt arbete och sina uppdrag. Årets resultat på 89 av ett index på 100 i den årliga personalenkäten gällande HME visar tydligt att Väsbyhems strategi är genomtänkt och hållbar.

Fortsätt läsaStrategi ger resultat för Väsbyhem